Warning: Parameter 2 to wp_hide_post_Public::query_posts_join() expected to be a reference, value given in /home/tamirkar/mobile-master.ir/wp-includes/class-wp-hook.php on line 298
تفاوت گوشی های معمولی با گوشی های هوشمند
Warning: Illegal string offset 'subset' in /home/tamirkar/mobile-master.ir/wp-content/themes/motive/functions.php on line 325

Warning: Cannot assign an empty string to a string offset in /home/tamirkar/mobile-master.ir/wp-content/themes/motive/functions.php on line 325

تفاوت گوشی های معمولی با گوشی های هوشمند

0

چه نفاوتی بین گوشی های هوشمند و گوشی های معمولی وجود دارد؟

شاید شما فکر می کنید که خب به راحتی میشود تفاوت بین آن ها را تشخیص داد ، در حالی که همیشه اینطور نیست و در این جا کمی به بررسی تفاوت های گوشی های موبایل هوشمند و معمولی ( غیر هوشمند) می پردازیم > لازم به ذکر است که اگر بخواهیم گوشی های موبایل را دسته بندی کنیم باید آن ها را به سه دسته تقسیم نماییم. ۱ – گوشی های ساده .  ۲ – گوشی های نیمه پیشرفته .  ۳ – گوشی های پیشرفته ( هوشمند).

گوشی های ساده :

گوشی موبایلی که فقط می توانید با آن مکالمه – ارسال پیام و کارهای ساده ای از این قبیل انجام دهید جزء دسته گوشی های ساده محسوب می شوند که در اصطلاح به آن ها موبایل فون(mobilephone) گفته می شود.از نظرقیمت و امکانات این گوشی ها ساده ترین و ارزان ترین نوع گوشی موبایل در بازار بوده که کار کردن با منوهایش حتی تخصص هم لازم ندارد .اگر بخواهیم یک نمونه از این مدل گوشی ها نام ببریم  ۱۱۰۰ نوکیا را همه می شناسند.البته این مدل گوشی ها مزیت های خوبی هم دارد که اتفاقا امروزه با وجود گوشی های بسیار متنوع و پیشرفته همه خواستار آن هستند و آن عمر طولانی باطری چه از نظر خرابی و چه از نظر نگه داری شارژ  می باشد.

گوشی های نیمه پیشرفته :تعمیرات گوشی های هوشمند

خب گوشی های نیمه پیشرفته هم از آن دسته گوشی هایی هستند که جایگاهشان میان گوشی های ساده و هوشمند بوده است ، به عبارتی نه آن قدر ساده هستند که گوشی ساده خواندشان و نسبت به گوشی های موبایل ساده امکانان بسیار  پیشرفته تری مانند دوربین – ظبط صدا – پشتیبانی از کارت های حافظه خارجی و…. را در اختیار می گذارند، ولی آن قدر پیشرفته نیستند که در جایگاه و دسته بندی گوشی های پیشرفته و هوشمند قرار بگیرند.گوشی های نوکیا ۶۶۰۰ – نوکیا ۶۳۰۰ و … از این قبیل گوشی ها هستند.

گوشی های نیمه پیشرفته می توانند با کیفیت چند مگاپیکسلی دوربینشان فیلم برداری کنند و این فیلم را در مموری خود ذخیره نمایند – می توانند نرم افزارهیا مختلف و یا بازی های مختلفی را در آن ها نصب و استفاده کرد، می توان با استفاده از مرورگر و تنظیمات اینترنتی که دارند در اینترنت به گشت و گذار پرداخت و کلی کارهای دیگر. برخی از این گوشی ها به قدری امکانات دارند که کاربرانشان آن ها را در دسته گوشی های هوشمند قرار داده اند.

گوشی های پیشرفته ( هوشمند) :

گوشی های هوشمند ( اسمارت فون ها) گوشی های با جدیدترین امکانات روز بوده که در طراحی هایشان قابلیت آپدیت و ارتقاع هم گنجانده شده و نرم از پلتفرم های محاسباتی که مخصوص گوشی هیا موبایل طراحی گردیده است استفاده می کنند.گوشی های هوشمند امروزی می توانند با دوربین های بسیار پیشرفته خود تصاویر با وضوح بالا را ثبت کنند و به جز این ها دوربین های این نوع گوشی ها از تمام امکانات یک دوربین عکاسی و فیلم برداری حرفه ای برخوردار است ، بررای مثلا سیستم تشحیص حرکت – سیستم تشخیص لبخند – سیستم دید در شب – سیستم جلوگیری از لرزش  در زمان عکاسی و فوکوس بسیار قدرتمند از جمله امکانات دوربین  گوشی های هوشمند است.

این گوشی ها نرم افزار بسیار پیشرفته تری نظیر ترم افزار های حسابداری مخصوص – بازی هایی با کیفیت و گرافیک بسیار بالا – سخت افزار سریع و پردازنده های قدرتمند – سیستم صوتی و خروجی صدای موزیک HD – امکانات در بخش تماس و مکالمات – امکانات شبکه و آنتن دهی پیشرفته – دسترسی سریع و امن به اینترنت و بازراهای مالی با استفاده از  اپلیکیشن های مخصوص . نرم افزار های پیشرفته شبکه های اجتماعی و گشت و گذار در اینترنت با امنیت و سرعت بالا  فقط برخی از امکانات  گوشی های هوشمند هستند.

در مرکز تعمیرات تخصصی موبایل  تمامی مدل های گوشی و انواع گوشی های ساده  تا هوشمند به صورت تخصصی  عیب یابی و تعیمر  می شود.

در صورت تمایل به تبدیل شدن به یک تعیمیرکار حرفه ای گوشی های هوشمند می توانید در دوره های آموزش تعمیرات موبایل شرکت نمایید.

تلفن تماس : ۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

آدرس : لازم به ذکر است که کلیه تعمیرات در این مرکز برای همکاران گرامی با قیمت همکاری انجام خواهد پذیرفت و همچنین عزیزان از شهرستانها میتوانند کالای تعمیری خود را با پست سفارشی و یا تیپاکس جهت تعمیرات به این مرکز ارسال نمایند تا در اسرع وقت بتوانیم خدمتگزار مناسبی برای ایشان باشیم.
آدرس: تهران-میدان انقلاب-جمالزاده شمالی-تقاطع نصرت-پلاک ۹۸-واحد ۳
تلفن تماس:۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹

 

امکان نظردهی غیر فعال شده.